Alfred Bischof

geboren am 26.08.1947 in Wien

gestorben am 16.02.2021 in Villach


Karin und Adi

Anton und Gabriela Hagl

Danke Fredl, daß wir Deine Freunde sein durften R:I:P:

Angela & Michael

in aufrichtiger Anteilnahme

Belinda und Alexander

In liebevoller Erinnerung

Peter und Evi

Danke Fredl!

Peter Kathol

in freundlicher Erinnerung

Ruhe in Frieden

Philipp Bader

Johann Zerhau

Letzte Grüße, Lichterl aus Wean

Anneliese Bauch

Mein aufrichtiges Beileid, Licht aus Wien

Hermann, Gabi & Christine

In unseren Herzen und Erinnerungen bist Du bei uns

Thomas Hafner

Bestattung Kärnten

17.02.2021

Hermann, Gabi und Christine

In Freundschaft bis wir uns wueder sehen, denn Amoi seg ma uns wieder Uns oin is die Zeit zu gehen bestimmt Wie a Blattl trogn vom Wind Geht's zum Ursprung zruck als Kind Wenn des Bluat in deine Adern gfriert Wie dei Herz aufhört zum Schlogn Und du aufi zu die Engerl fliagst Dann hob ka Angst und loss di anfoch trogn Weil es gibt was nach dem Lebm, Du wirst scho segn Amoi seg ma uns wieder Amoi schau i a von obm zua Auf meine oitn Tag leg i mi dankend nieder Und moch für olle Zeitn meine Augen zua Ois wos bleibt ist die Erinnerung Und schön langsam wird da kloar Dass nix mehr is wias woar Dann soll die Hoffnung auf a Wiedesehn Mir die Kroft in mein Herzschlog legn Um weiter zu lebm